سیکا؛ سامانه یکپارچه کسب و کار

نشریه بازاریابی نوین (New Marketing Research Journal)

نشریه بازاریابی نوین (New Marketing Research Journal)
این نشریه با هدف فراهم نمودن زمینه ایجاد مبادلات علمی، تجمیع، ارتقاء و توسعه دانش، انتشار و توزیع اطلاعات در زمینه بازاریابی و رویکردهای نوین در آن و بخصوص در حوزه تحقیقات بازاریابی فعالیت خواهد کرد.

نشریه بازاریابی نوین به صورت تفاهم نامه با دانشگاه‌های شهید بهشتی، علامه طباطبایی، یزد، شیراز، صنعتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، منتشر می شود و با انجمن علمی بازاریابی نوین همکاری دارد. این نشریه بر اساس مصوبه شماره 104401/11/3/89 مورخ 14/12/89 کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دارای درجه علمی است.

 این نشریه با هدف فراهم نمودن زمینه ایجاد مبادلات علمی، تجمیع، ارتقاء و توسعه دانش، انتشار و توزیع اطلاعات در زمینه بازاریابی و رویکردهای نوین در آن و بخصوص در حوزه تحقیقات بازاریابی فعالیت خواهد کرد.

زمینه‌ها و محورهای مربوط نشریه شامل موارد ذیل خواهد بود:

  •   استراتژی های بازاریابی و تحقیقات بازار
  •   تصمیم گیری در بازاریابی و تحقیقات بازار
  •   داده کاوی در بازاریابی و تحقیقات بازار
  •   سیستم های اطلاعات بازاریابی
  •   هوشمندی بازاریابی
  •   بازاریابی و تحقیقات بازار الکترونیک
  •   مدیریت ارتباط با مشتری
  •   نوآوری در بازاریابی
  •   مدیریت زنجیره تامین
  •   بازاریابی جهانی
  •   مهندسی فروش و بازاریابی

 

در صورت تمایل به دریافت/ بهره‌گیری از خدمات و محصولات مرتبط در کسب و کار و یا فعالیت خود، با ما تماس بگیرید.


0 نظر

ارسال پیام

سیکا؛ سامانه یکپارچه کسب و کار

سیکا؛ سامانه یکپارچه کسب و کار سیکا؛ سایه‌سار کسب و کار شما

با تایید این پیام، با سیاست حفظ حریم خصوصی و استفاده از کوکی های ما موافقت می کنید.