این نشریه با هدف فراهم نمودن زمینه ایجاد مبادلات علمی، تجمیع، ارتقاء و توسعه دانش، انتشار و توزیع اطلاعات در زمینه بازاریابی و رویکردهای نوین در آن و بخصوص در حوزه تحقیقات بازاریابی فعالیت خواهد کرد.
لینک معرفی شده: نشریه بازاریابی نوین (New Marketing Research Journal)
نشریه بازاریابی نوین به صورت تفاهم نامه با دانشگاههای شهید بهشتی، علامه طباطبایی، یزد، شیراز، صنعتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، منتشر می شود و با انجمن علمی بازاریابی نوین همکاری دارد. این نشریه بر اساس مصوبه شماره 104401/11/3/89 مورخ 14/12/89 کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دارای درجه علمی است.
این نشریه با هدف فراهم نمودن زمینه ایجاد مبادلات علمی، تجمیع، ارتقاء و توسعه دانش، انتشار و توزیع اطلاعات در زمینه بازاریابی و رویکردهای نوین در آن و بخصوص در حوزه تحقیقات بازاریابی فعالیت خواهد کرد.
زمینهها و محورهای مربوط نشریه شامل موارد ذیل خواهد بود:
- استراتژی های بازاریابی و تحقیقات بازار
- تصمیم گیری در بازاریابی و تحقیقات بازار
- داده کاوی در بازاریابی و تحقیقات بازار
- سیستم های اطلاعات بازاریابی
- هوشمندی بازاریابی
- بازاریابی و تحقیقات بازار الکترونیک
- مدیریت ارتباط با مشتری
- نوآوری در بازاریابی
- مدیریت زنجیره تامین
- بازاریابی جهانی
- مهندسی فروش و بازاریابی
0 نظر