این کتاب مدیران و دانشگاهیان را با چالشهای بازارهای امروزی، آشنا و آنها را برای مواجهه با این چالشها راهنمایی میکند.
این کتاب هم به آفرینندگان برندها یاد میدهد چطور قصهشان را روشن و شنیدنی به گوش مشتری برسانند، هم حقیقتی مهمتر از این را یادشان میاندازد که مشتریها معمولاً اهمیتی به داستان شما نمیدهند؛ مهم داستان خودشان است.
این کتاب روشی به اسم طرح بازاریابی یک صفحهای را ارائه کرده است. این روش به شما کمک میکند تا با استفاده از یک جدول 9 خانهای، مشتریان خود را به سه بخش قبل، حین و بعد تقسیم کرده و بر اساس ویژگیهای مشتریان هر بخش، برنامۀ بازاریابی خود را طراحی کنید.
کتاب بازاریابی پرمحتوا، به شما یاد میدهد که با تولید محتوای اثربخش، توجه مخاطب را به پیام خود جلب کنید و محتوایی تولید کنید که باعث فروش بیشتر و افزایش درآمد شما شود.
این کتاب قرار است شروع مناسبی باشد برای افرادی که میخواهند در مسیر درست بازاریابی دیجیتال قدم بردارند. به طور کلی محوریت این کتاب حول قیف فروش در بازاریابی دیجیتال میچرخد و ساختار کتاب نیز به این صورت است که در هر فصل، نکات و استراتژیهای لازم برای طراحی هریک از اجزای قیف فروش در بازاریابی دیجیتال به صورت سرراست و گامبهگام ارائه میشود.
کتاب نسل پنجم بازاریابی راهنمایی است برای آنهایی که میخواهند در مسیر جدید بازاریابی حرکت کنند و با گره زدن بازاریابی به فناوری از حداکثر پتانسیل فناوریهای پیشرو در جهت اهداف بازاریابی استفاده کنند.
در کتاب نسل سوم بازاریابی دربارهی ارزشهای انسانی، فرهنگ و مسائل مربوط به بازاریابی انسانمحور صحبت شده است.
کتاب روش های ورود به بازارهای بین المللی، در فصل نخست، مفهوم بازاریابی بینالملل و تفاوتهای آن با سایر مفاهیم نزدیک به آن را بررسی کرده است. کتاب در ادامهٔ این فصل، به ضرورت اجرای فرایند بازاریابی در بازارهای بینالمللی پرداخته، به ۷ نظریهٔ اصلی در حوزهٔ بازاریابی بینالملل اشاره کرده و در پایان نیز فرایند بینالمللیشدن را موردتوجه قرار داده است.