گروه مشاورین و کارشناسان سیکا؛ با اتکا به تجارب متعدد آموزشی، پژوهشی، مشاورهای و پیادهسازی در تمامی ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، اقدام به ارائه خدمات تخصصی مبتنی بر تازهترین یافتههای تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری، مینماید.
بنا به گزارش Oracle، شرکتهایی که قصد رهبری بازار کسب و کار خود را دارند، باید به سرعت پاسخگوی خواستهها و نیازهای مشتریانشان باشند. تجربه مشتری در حال حاضر اصلیترین مزیت رقابتی است. با یک استراتژی CRM برنامهریزی شده، شرکت شما میتواند بهترین تجربههای مشتری را ایجاد کند که وفاداری مشتری را افزایش دهد، مشتریان جدیدی را جذب کند و شرکت شما را در فضای رقابتی پیش ببرد. بسته خدمات تخصصی سیکا در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مشتمل بر:
- سامانه یکپارچه باشگاه مشتریان و توسعه قابلیتهای نرمافزاری و کارکــردهای CRM به صورت سفارشی سازی
- مشاوره مدیریت پیادهسازی و استقرار نظام و سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- توانمندسازی و ارائه آموزشهای کاربردی و مطالعات و پژوهشهای تخصصی CRM
- طراحی و توسعه داشبوردهای هوش تجاری (BI) در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری
- مشاوره و پیادهسازی مدلها و استانداردهای تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری
- ارزیابی پایش شاخصهای کلیدی عملکرد در CRM
- مشاوره و پیادهسازی فرایندهای تخصصی CRM
- و ...