سرمایه گذاری برای جلب نظر کاربران تیک تاک
اسنپ چت در تازه ترین بهروز رسانیاش از ابزار تازه ای تحت عنوان Spotlight رونمایی کرده است.
به نقل از سایت mobilemarketer
اسنپ چت برنامه پیام رسانی خود را با ویژگی ای به نام Spotlight به روز کرد که یک فیلد سفارشی از فیلم های ساخته شده توسط کاربر را نشان می دهد. اسنپ برای ترغیب مردم به ارسال فیلم به Spotlight ، روزانه 1 میلیون دلار برای آن سازندگان در هر سال اعلام می کند.
اسنپ چت، Spotlight را ابتدا در استرالیا ، کانادا ، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ، ایرلند ، نیوزیلند ، نروژ ، سوئد ، انگلیس و ایالات متحده در دسترس قرار داد و قصد دارد به زودی کشورهای بیشتری اضافه کند. بر اساس این اعلامیه ، این شرکت در حال تقسیم مبلغ 1 میلیون دلار بین سازندگان اسنپ چت است که ویدئوهای آنها بیشتر دیده می شود و برای اطمینان از معتبر بودن نامزدی فعالیت را کنترل می کند.
Spotlight که به برنامه محبوب TikTok شباهت دارد ، از الگوریتم رتبه بندی برای تعیین اینکه چه فیلم هایی بیشتر به نظر کاربران می آید ، استفاده می کند ، بر اساس مدت زمانی که مردم برای تماشای ویدیو می گذرانند و هر چند وقت یک بار به اشتراک گذاشته می شود و "مورد پسند" قرار می گیرد. این الگوریتم همچنین عوامل منفی مانند سرعت جستجوی سریع کاربران اسنپ چت در ویدئو را در نظر می گیرد.
منبع:
www.mobilemarketer.com
0 نظر