سیکا؛ سامانه یکپارچه کسب و کار

مدل ارزیابی‌ تعالی‌ مدیریت‌ منابع‌ انسانی‌ دستگاه‌های اجرایی

مدل ارزیابی‌ تعالی‌ مدیریت‌ منابع‌ انسانی‌ دستگاه‌های اجرایی
بر اساس مدل تعالی‌ مدیریت‌ منابع‌ انسانی‌ دستگاه های اجرایی‌ ۳ جهت‌ دهنده، ۷ فرایند، ۴۹ سنجه‌ و ۱۰ نگرش برای ارزیابی‌ فرایندها، نتایج‌ و نگرش‌های منابع‌ انسانی‌ دستگاه‌های اجرایی‌ طراحی‌ شده است‌ که‌ به‌ طور سیستماتیک‌ همه‌ فرایندها را به‌ صورت یکپارچه‌ شامل‌ می‌ شود.

بر اساس مدل تعالی‌ مدیریت‌ منابع‌ انسانی‌ دستگاه های اجرایی‌ ۳ جهت‌ دهنده، ۷ فرایند، ۴۹ سنجه‌ و ۱۰ نگرش برای ارزیابی‌ فرایندها، نتایج‌ و نگرش‌های منابع‌ انسانی‌ دستگاه‌های اجرایی‌ طراحی‌ شده است‌ که‌ به‌ طور سیستماتیک‌ همه‌ فرایندها را به‌ صورت یکپارچه‌ شامل‌ می‌ شود. این‌ جهت‌ دهنده ها و فرایندها در ۷ مرحله‌، تعالی‌ منابع‌ انسانی‌ دستگاه اجرایی‌ را نشان می‌ دهد.

فایل مدل ارزیابی‌ تعالی‌ مدیریت‌ منابع‌ انسانی‌ دستگاه‌های اجرایی از پیوست این محتوا، قابل دانلود است.

 

در صورت تمایل به دریافت/ بهره‌گیری از خدمات و محصولات مرتبط با مدیریت منابع انسانی در کسب و کار و یا فعالیت خود، با ما تماس بگیرید.


0 نظر

ارسال پیام

سیکا؛ سامانه یکپارچه کسب و کار

سیکا؛ سامانه یکپارچه کسب و کار سیکا؛ سایه‌سار کسب و کار شما

با تایید این پیام، با سیاست حفظ حریم خصوصی و استفاده از کوکی های ما موافقت می کنید.