مجله مدیریت بازاریابی از آذر سال 1385 بر اساس مجوز کمیسیون نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و با همکاری و حمایت علمی اساتید دانشگاه های تهران، اصفهان، تربیت مدرس، علامه طباطبایی و الزهرا، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، ناوارای بارسلونای اسپانیا و ویرجینیای آمریکا راه اندازی و منتشر گردید.
لینک معرفی شده: مجله مدیریت بازاریابی (Journal of Marketing Management)
مجله مدیریت بازاریابی از آذر سال 1385 بر اساس مجوز کمیسیون نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و با همکاری و حمایت علمی اساتید دانشگاه های تهران، اصفهان، تربیت مدرس، علامه طباطبایی و الزهرا، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، ناوارای بارسلونای اسپانیا و ویرجینیای آمریکا راه اندازی و منتشر گردید.
اهداف و چشم انداز اصلی مجله مدیریت بازاریابی این است که برای محققان، دانشگاه ها، موسسات آموزشی و متخصصین برنامه ای پویا و تعاملی ارائه کند تا بدینوسیله بتوانند دانش خود را به اشتراک گذاشته و آخرین مقالات علمی و تحقیقات خود را در زمینه مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی منتشر کنند. همچنین این مجله می تواند به عنوان منبع و مرجع، برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی و بازاریابی مورد استفاده قرار بگیرد.
0 نظر